söndag 21 augusti 2011

Det här med terapi har alltid varit min grej. Jag tycker det är spännande och så finns det ingen direkt fakta utan allt handlar om olika teorier från olika synsätt. Därmed har ju alla som vill vara med rätt.

Typ som religon. Alla tror på sin sak och ingen borde ta det ifrån dom.

Nyss trodde jag på mig själv, en liten stund. Men nu. Nej nu vet jag inte riktigt något i mig gör mig inte gott. Måste sluta tänka kanske.

Men hur gör jag. ?? Jag väljer men hur ? Jag kan ju knappt välja kläder utan vela och tveka.

Det är svårt jag vill vara mer som du

2 kommentarer:

  1. Mia, mia, mia.
    Har skummat igenom din blogg litegrand nu. Och du ska veta att vi är många som har liknande erfarenheter som du haft. Som sliter/har slitit med samma hjärnspöken, mardrömmar och nedlåtande tankar om sig själv, för att inte snacka om dålig självkänsla och själförtroende.
    Du är en särdeles fin människa och jag hoppas att du hittar tillbaka till dig själv. Om du inte redan har gjort det.
    Jag har inte levt samma liv som du men jag har haft mina nattsvarta dagar, veckor och månader. Har det fortfarande och de försvinner nog aldrig men en sak kan jag lova dig, står du på så kommer de dagarna mer och mer sällan.

    SvaraRadera
  2. A great way to generate calls is by having an Australia Business Toll Free Number specialized for your business. It also has become a business's status indicator. If you have it, it tells the inquirers that your business is not a small one.

    SvaraRadera