torsdag 10 februari 2011

Allt är som vanligt, Bergochdhalbana - don`t worry...

Dålig på att blogga, jo tack rätt mindre bra på det mesta just nu. Trött och tanksprid, känns som jag gör bara det jag måste göra, fast ibland glimtar det till energin får mig att känna mig tillfreds en liten liten stund.

Lyssnade på musik idag som fick mig tänka tillbaka på hur livets gång har varit, på alla konstiga stigar jag varit inne på och ändå så sitter jag här nu, tvåbarnsmamma extraknäcker i vården och hankar mig fram i Sölvesborg, hmm mitt öde? vet ej men jag trivs här och vill vara här, fast kanske inte precis som det är just nu bara.


Ibland känner jag mig unik, annorlunda, speciell på bra sätt, sen ibland känner jag mig verkligen som en nolla, någon som ingen ser eller hör, och bara säger fel saker vid fel tidpunkter och klantar och fumlar runt i ett mörker, men ljuset i tunneln finns, visst gör det det?

1 kommentar:

  1. Visst finns ljuset ,den ena dagen är det starkare den andra svagare så de e bara å glida på,va rädd om dej.Kram .1i

    SvaraRadera