onsdag 2 februari 2011

Narkolepsi

Ja kan de va min nya diagnos!!??

Malin kallade de för direktörssnuva, typ överarbetat så så fort jag har en ledig stund så somnar jag jag är utmattad till bredden....

Men men va ska jag göra, jag kan ju inte hoppa av tåget i farten, det tar nog större skada än att åka med tror jag.

Jag har varit alla möjliga känslor sista tiden, mest tycker jag synd om dom som inte förstår bättre än sitt eget bästa. Jag är väldigt förvånad över vissa beteende och vet inte hur jag ska hantera det. Och en sak till jag vill inte bli ägd av någon, jag känner mig så låst då, jag vill själv kunna säga
-Jag är din

Men gillar inte när någon talar om för mig va som är konstig och allt jag säger gör och känner är fel på ett fult sätt, jag vill va konstig och annorlunda, jag vill va Mia och jag är ju lite unik och rolig och annorlunda på ett charmigt sätt.

2 kommentarer:

  1. Det är bra,Mia är en Mia,det låter jättefint.Du är bra på DITT sätt.1i.

    SvaraRadera
  2. Klart du ska va Mia, vem skulle du annars va!! Nä anpassa oss kan vi göra men ändra oss för någon annan det gör vi inte:))
    Har själv funderat på vad jag har för diagnos, min pappa skulle säga A-Ö men jag tror mer på självförtroendestörning med en gnutta tålamodstvist och till viss del aggresivt beteende:)))

    SvaraRadera