onsdag 30 juni 2010

Backa tiden tack!


Så nu sitter jag här, onsdagsmorgon den 30 juni 2010.

Jag fyller 25 år, funderar på vad jag önskar mig mest av allt?

Kommer fram till att jag redan har allt jag önskat mig, jag har verkligen uppnått alla mina mål och drömmar, men givetvis kommer det nya, nya är redan på väg in i mitt liv. Nu vill jag liksom bygga vidare på grunden jag har, fortsätta leva och ta till vara på människorna i mitt liv som jag verkligen bryr mig om.

En sak som jag skulle vilja förändra, hade varit att ha den självkännedomen jag har idag, att jag skulle haft den för 5 år sedan, oj va många omvägar jag sluppit behövt ta, men samtidigt hade ju allt bara varit tråkigt då. så jag är nöjd, super nöjd med mitt liv så här långt, och det trodde jag aldrig jag skulle känna men 1 fjärdedel har jag levt och jag tackar för det:)

Förresten bilden är på mig och min pappa för länge länge sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar