måndag 21 juni 2010

Oväntat möte!!!


Det finns vissa saker som jag bara inte vill ha med att göra, ex spindlar och ormar.

Idag har varit en spindel och orm dag, såg en spindel som såg ut att bära på en bit asvalt på rumpan, (tjock och fet röv, som var skrovlig) den såg inte snäll ut, det lovar jag.

Sen när jag är ute på en löp-runda så stöter jag ihop med miss snake!!!! Fy hon såg så himla arg ut, och jag som precis hade tänk klampa ner min fot vid hennes vilo plats. Men hon låg snällt kvar mitt på stigen en bra stund, och jag vågade inte röra en fena.

Tvi

Efteråt sprang jag som om jag var jagad av henne!

1 kommentar:

  1. Sommarens baksida, alla äckliga kryp o skit som finns överallt! Plockade en jättefästing på Vilja idag....hhhuuuu! Ha en alldeles underbar dag! Kram

    SvaraRadera