tisdag 8 juni 2010

Mitt egna lilla paradis!

Ja det har jag på min uteplats, solen steker mig i ansiktet in på kvällen och barnen kan leka utan bilar så långt ögat kan nå.

Okej, nu är inte Hjortakroken min dröm plats, här jag tänkt bo resten av mitt liv, men visst har det varit en bra mellanlandningsplats i livet och jag kan vissa dagar njuta till fullo.

Idag har jag och Viola läst saga, och då hör vi alla barnen ropa MIA.....MIA....MIA..... jag rusar ut och då cyklar hon själv, min lilla Vilda hon cyklade utan stödhjul och hon lärde sig på mindre än fem min, jag blev så stolt.

...........................................................................................

Vad gäller kärlek och sånt trams, så undrar jag ofta om det finns en för alla?, och om det kan upplevas av fler än en att man är allt för dom? Och om man kan vara någons allt, men vilja vara någon annnans allt? och vad är det som kan få en att tro jag är någons allt, sen är någon helt annan det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar