söndag 20 juni 2010

ny start!

Imorgon får det bära eller brista, jag har sakt att när jag kommer igång med jobbet ska mitt hälso liv börja igen, träningen har inte varit några problem med, den gör jag ofta och länge, jag älskar den som alltid..

...däremot har jag slarvat med maten, och när jag slarvar, blir jag ledsen och destruktiv, varje gång jag behandlar min kropp destruktivt, dör en bit av min själ. Tillslut bara hatar jag allt på mig själv, men så långt kommer det inte gå, för jag är redan på G mot nya mål.

Och de blir en sådan ond cirkel, kanske bäst jag tar in Fia som vägvisare och straffande tant om jag inte sköter mig. Hon vet hur viktigt det är för mig.

jag vill inte vara borta i längre stunder mer, jag vill bara vara här och nu!

Nu=Kaffe i min trädgård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar