söndag 13 september 2009

ÄNTLIGEN!

Äntligen kom jag in på bloggen, har inte kommit åt den på två dagar. Känns skumt, känns som jag hamnat ur banorna och faktiskt skulle kunna strunta i att skriva om ett tag.

Men Nu just Nu vill jag skriva och gillar det. Jag mår bra efter operationen, alla skrämsel historier att inte kunna röra mig på flera veckor eller ha ont så jag lider är för mig inte sant. Är lite öm . svider som fan när jag hostar och, känner mig stel i ryggen och mest där det gör ont då jag går framåtböjd. Jag ser ut som ett C.

Jag har gjort två kejsarsnitt innan och det var 10000 gånger värre smärta, den smärtan var ända in i märgen och var mer outhärdlig.

Undrar hur många stora operationer kroppen klarar på ett år? Detta är min 2a 2009.

Hmm under 2009 har mitt liv ändrats fullständigt. Så mycket positivt som tillkommit i mitt liv, och positiva saker som försvunnit från mig med för den delen.

Har massa att tänka på för tillfälligt, skulle nog vilja dra täcket över huvudet, men inte idag. För mig är ansvar-frihet, för 3 årsedan såg jag ansvar som en jobbig förpliktelse. Och tog inte ansvar för något, värken handlingar mitt månde eller helt vanliga saker som att betala hyran.

Jag ...... bla bla bla..... bla.. bla... bla... !!!! Nu tröttnade jag på att vara djup.

hej och hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar