onsdag 16 september 2009

St Lucas

Here I come!

Idag är det dax för mig att böra min egen terapi. I Kristianstad, jag är så trött på psykvården i Sölvesborg, de har gjort allt de kan men kanske det är så att jag får vad jag betalar för, så nu betalar jag mer och hoppas på mer hjälp.

Jag har fortfarande svårt att lita på andra, släppa någon in i mitt liv och är misstänksam som bara den. De vill jag ha hjälp med och givetvis min ångest som är bajs vissa dagar.

Kanske finns något jag behöver ta tag i, jag vill utvecklas och känna mig hel. Så Nu kör vi på denna linjen med, sen har jag väl nästan prövat allt man kan tänka sig.

Viss ,år jag bättre, tusen gånger bättre än någonsin, men jag vill veta varför jag bär på alla dessa mörka känslor, och jag vill släppa taget om dem en gång för alla.

Mina barn ska inte minnas mig som grå och deppig!

Nu duschen sen kommer mormor och ska passa Viola medans jag beghandlas med psykoterapi ;)

Hit ska jag

2 kommentarer:

  1. där har jag gått. det var bra. vem ska du gå till?

    SvaraRadera
  2. Vart ska du gå??Känner igen mig i allt...Misstänksam mot allt o alla..tror alla pratar skit...Kanske borde byta kurator..Kramar Monica

    SvaraRadera