torsdag 24 september 2009

Olika möten

Ibland möter jag någon, jag ser meningen med just vårt möte, sen länkar vår kontakt vidare till att jag möter en annan och mitt förra möte fick annan betydelse.

Ja så funderar jag för tillfälligt mycket på, och mitt tålamod frestar jag. Även att försöka att inte vara impulsiv och handla på känsla, att huvud och hjärta ska komma i takt, då kanske jag kan känna sinnesro.

Samtidigt som jag känner så mycket, för så många. Aldrig vart på maken till människa att krångla till det som jag.

  • Det finns en som är bäst, som skulle göra mig otroligt lycklig
  • Sen finns det en som jag inte kan få
  • Sen finns det en som är förbjuden
Ändå så har jag inte hittat mig själv, jag lägger ner nu.

Nu ska jag på föräldrautbildning!

2 kommentarer:

  1. Det är inte lätt inte...olika människor har så olika inverkan på en!! Men imorn åker du o lillskruttan med mig till Göteborg där kan du slappna av o mysa hela helgen o lämna tankarna hemma;o) Kram

    SvaraRadera
  2. jag vet jag vet jag vet... allt kommer lösa sig tillslut. tro mig! Jag ringer dig ikväll :))

    SvaraRadera