torsdag 10 september 2009

sjukskriven



Eftersom Mia nu e sjukskriven å vi inte vill ha försäkringkassan efter oss gäst bloggar jag, den bästaste vännen. Mias dag började så bra den kunde med kaffe hos mig vi flätade håret å fnittrade. Iväg mot sjukhuset å nu nyoppererad. Skulle ju verka tuff när hon pratade med mig att hon knappt hade ont men men de vet ja inte om ha tror på. Ja skulle gissa på att Mia just nu ligger å håller på å krypa ur sitt skin av rastlöshet på sjukhuset å saknar mig så hon nästan går sönder. Haha idag va de en kund som sa till min kollega att hon va så smal så hon kunde gå av på mitten, vi får hoppas Mia kommer hem i en del å inte två. Nu ska ja sova å sammla krafter för helgens rullstols race. Ha en trevlig helg går allt enligt planerna e Mia tillbaka på bloggen imorgon annars kanske vi hörs igen hej svej

4 kommentarer:

  1. Glömde underteckna med Fia väl??

    Härligt att allt gick bra! Ses i helgen Mia.

    Puss Helena

    SvaraRadera
  2. Va skönt att allt gått bra!!! Vi ses imorn bitti Fia....ta fram den vassaste saxen du har för här ska klippas hår...haha! Natti O Kram på dig Mia

    SvaraRadera
  3. titta så vacker!!! lika fin med eller utan deg :)
    Kan fortfarande inte skicka mess...sorry!
    Pussen å kramen. Malinpalin

    SvaraRadera
  4. Så liten och trött du ser ut.. Skönt för dig att det är gjort nu då :)

    Krya på dig.. Här mår man bra och har lite mycket med vad jag ska göra med studier och dylikt...

    SvaraRadera