onsdag 30 september 2009

Färdig med bloggen!

Ja faktiskt så känner jag mig rätt klar med den för tillfälligt.

Jag älskar den, och den har gett mig otroligt mycket. Men jag tror den har tjänat sitt syfte. Jag mår bättre, och har skrivit av mig det mesta, det jag inte skriver här, det pratar jag med vänner om och i terapi.

Jag har fått en känsla av att det som händer mig i livet får vara en del av mig. Och när jag inte delar med mig av smaskiga detaljer, jobbiga eller roliga inlägg får jag prestationsångest.

Så är det nu!

Och jag är otroligt glad för att du läst min lilla sida, det kanske har hjälpt någon att känna igen sig eller hjälpt någon annan att känna sig tacksam för att dom har nyktra föräldrar.

Aktiva alkoholister har inte relationer, dom tar gisslan.

Jag Lever just idag och är tacksam för Mitt arbete jag gör, mina barn mina vänner och sist men inte mins min Nykterhet :)

Trotts hell som var klarade jag det, dax att pusta ut nu!

Pust!

Kärlek till oss!

2 kommentarer:

  1. Jag är så jävla glad som har träffat dig!! Glöm aldrig det! Älskar dig massor!

    Tycker ditt bloggbeslut är kanon! Man ska tänka på sig själv :)

    SvaraRadera
  2. Jag är stolt över dig, för du har tagit dig så långt ifrån det som höll på att förstöra dig. Man kan förändra något ont till något gott, det är du bevis på.

    Kram på dig
    Ali

    SvaraRadera