söndag 9 januari 2011

Älskade Vilda!











Grattis älskade Vilda.

-ovetandes så utan dig skulle jag inte varit vid liv idag, tack för du gav mig det, tack för du bringar så mycket skratt och låter oss ta del i ditt liv, tack för du är så lik mig så jag kan få lära mig mer om mig själv.

Tack för du envisas så mycket och tvingar mig öva på mitt tålamod, tack för du är så förståndig och hjälper mig komma ihåg saker. Tack för ditt bästa minnen som kan berätta om händelser jag glömt bort.

Tack för ditt tålamod med mig, och för att du kan älska mig villkorslöst som ingen annan kan, tack för alla svåra stunder du och jag tagit oss igenom, du är en fin tjej som hjälper mig varje dag.

Du är helt fantastisk och vi är många som älskar dig högt!

2 kommentarer:

  1. Fullständigt ryser i hela kroppen... vilka vackra ord Mia. Och Grattis vackra älskade Vilda!!! Vi vill förrästen bjuda på middag nåndag. Tar det i morgon... ringer dig.
    Puss & Kram

    SvaraRadera