lördag 29 januari 2011

Inge Bra


Fick ett jobbigt samtal i morse, hatar sånt.

Men det finns inget jag kan göra åt det, känner mig bara så liten och svag när jag inte kan hjälpa någon jag älskar.

Sen mitt sätt att hantera det går ju till historien bara det, nej fy fan! Jag behöver hjälp på riktigt snart annars är det väl min tur nästa gång.

Det är som att jag gillar att skada mig, längtan efter att få ont, eller kunna känna mig som en dålig människa styr mig och det känns lite som jag är knäpp, och alla mina relationer kommer att lida ordentligt om jag inte tar ansvar för det nu.

Men jag vet inte hur, det är så enkelt att säga att det handlar om vilja, men jag tror inte bara det handlar om det för så länge jag inte kan se värdet i mig själv så kan jag inte sluta slå på mig eller tycka jag är värd bättre.

Någon kommer förstå, någon kommer tycka jag e helt sjuk i huvudet, någon kommer tycka synd om mig, och någon kommer hata mig.. men inget av det hjälper mig.

Nej imorgon är det självkänsla kurs igen, andra träffen..

God Kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar