fredag 26 december 2008

bara ta det lungt!

Att bara ta det kungt är skönt idag, känner mig så lagom slö idag. Ibland måste jag unna mig det utan att känna skuld gör disken står, damm råttorna jagar mig när jag går förbi dom sängen behöver bäddas.

Min minsta flicka ligger i vagnen och sover, snart ska hon nog vakna och äta, vilda ligger och kollar på pippi och jag sitter ocj skriver ur mitt fyllda huvud. Jag tycker det är skönt att skriva lite här varje dag, känns som jah får ut lite skit då, För nu för någon dag sedan började jag må lite bättre, bytte medecin gått på fler möten och skrivit här, jag ser ett samband och fortsätter med det som känns bra.

Ikväll ska jag gå på na möte, det är alltid skönt, är lite avkoppling och kunna tänka tillbaka på hur det en gång faktiskt var.

Jag har igentligen allt jag kan önska och innan hade jag ingentin, bara ett jävla begär till knark och alkohol.

Nu kan jag leva om jag bara tar imot hjälpen för det.

"jag har ingen dötts ångest, jag lider av livs ångest, jag är rädd för att leva!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar