lördag 20 december 2008

Psyk bryt!

Dagen idag har varit rörig. Vaknade med mycket ångest och oro. Är jätte leden för min kille inte bor hos mig längre. Anledningen till det är att jag har mina bryt och våra barn ska slippa de så mycket som möjligt. Varje gång jag ser
honom så blir jag påmind att han lämnade mig, känslan av att han övergv mig är överhängande.

Ringer till min käraste, blir arg på situvationen och min maktlöshet över att allting är som det är. Kan inte hantera min ilska säger massa elaka saker han blir jätte ledsen som vanligt och jag får skämmas. När jag skämms så säger inte jag förlåt, min falska stolthet tar över och jag bara driver vidare, det finns ingen hejd på mig. Ilskan sprutar och hårda ord sårar den jag älskar mest.

Han är så snäll, han vill mig så väl, han är så vacker. Han är alldides för bra för mig, han måste lämna mig snart, han står inte ut med mig.... HjjjjÄÄÄÄÄlp!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar