lördag 24 januari 2009

en härlig dag!

idag har varit bästa dagen på länge, har varit i skåne län och shopat : ) en snygg kläning från hm, med lite färg för ovanlihetetns skull. och lite små plock från ikea. Så skönt att komma iväg från sbg, bara vara anonym, ingen som vet något ingen som har några fördommar om mig (inte som jag inbillar mig ialfall) bara såååå jätte skönt det var och jag har knappt tänkt på T på hela dagen, vilket med är skönt, var hos min terapeft igår hon tyckte det verkade som att det började vända för mig, att jag faktiskt mådde rätt stabilt, det tycker jag med det känns som men samtidigt när det är så är jag så himla rädd att falla tillbaka. Hon sa en sak och det var att jag skulle fundera på om mitt bättre mående kunde ha en del i att jag och T tagit lite paus! Hmm hoppas inte det, jag sakanar ju honom och älskar honom, kan inte kärleken då få vinna, istället för att mina och T rädslor ska krocka med varandra. Gud vad trött jag är nu e de bara jag e bra saken kvar för min självkänslas skull, möljigt det bara e hokus pokus på hitt, men jag tror på det och då fungerar det : )

jag är en bra vän
jag är en bra mamma
jag är bra på att ta det lungt

tack för en härlig dag
tack för jag kan slappna av
tack för mina underbara vänner som gör livet möjligt

hjälp mig behälla lungent på vildas barnkalas imorgon
hjälp mig ta en dag i taget
hjälp mig förstå, eller helt enketl skita i att de e jobbigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar