torsdag 29 januari 2009

saknar

frammot kvällen så här känner jag extra mycket att jag saknar T. blir ofta lite nere då. var på föreläsning med Mia thörnblom idag, hon var skit duktig och rolig, bjöd på sig själv. Men under föreläsningen tänkte jag ett par gånger, detta skulle T ha hört, då skulle han förstå att jag inte menat något illa, bara att jag inte kunnat älska mig sjjälv och kan då inte ge bort kärlek och kan inte ta imot. jag önskar ibland jag hade fått ta tillbaka tiden, men men inte går ju de.

jag kan ju se min del i det som varit, de kan jag verkligen, jag undrar bara då om de e meningen att de ska vara så här, kanske är det inte jag och T tillslut, hm konstigt att föreställa mig att vara med någon annan, för inte kan väl meningen vara att jag ska vara själv för alltid.

nej nej, men ärligt talat börjar jag nog gilla mig själv lite grann, de känns nästan dumt och avslöjande att säga de LITE nördigt : ) men de fungerar, mia t sa tycker du inte du är bra LJUG säg t dig själv att du är bra tills du tror på det, och de är kanske de som nörjar fungera. Det kommer bara små mikro sec på dagen när jag känner så, men de är bättre än ingenting, eller att jag bara hatar mig själv ovh allt jag säger och gör.

har ätit de här jävla sopparna nu i två veckor, fffaannnn e fortfarande skit hungrig ovh sugen de går inte över. men jag känner ju att jag går ner i vikt, men metoden har ju sina för och nackdelar om man säger så : )

en anledning att jag måsste gå ner så snabbt nu beror ju på min inpulls hanling (som vanligt) pluss mitt allt eller inget tänk, ordet lagom kan jag inte hantera. skumt för vissa, men andra förstår presis vad jag menar.

jag är vacker
jag gör bra saker för mig själv
jag är modig och villig(föör förändring)

tack för en bra dag
tack för en bra föreläsning
tack för alla skratt

hjälp mig klara av morgondagen
hjälp mig slippa känna så jävla mycket oro
hjälp mig skratta mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar