söndag 25 januari 2009

är det omöjligt att ha mer än en bra dag?

fan med vaknade med ångest och oro, fick lägga mig på soffan, vakar igen fram och tillbaka, skit med då. drömmer, drömmarna känns så verkliga kännlan är så påtaglig, jag kan ärligt inte säg om jag ska lyssna på min intiution och magkännsla eller har jag bara hjärnspöken. Kan jag lita på andra? ingen aning, men skulle någon vara oärlig mot mig borde det var deras konsikvenser jag orkar inte vara misstänksam mer nu. men jag känner mig ledsen när jag tänker att det är som de är jag vill ju inte de. självklart vet jag inte om jag kan lita på T, kanske har han träffat någon annan skulle han göra det skulle han aldrig säga det till mig de vet jag, men jag vet inte vad som hade varit värst att han säger de eller att jag själv får höra det, oooo sjukt jobbigt min magkännsla säger mig att det ät så, men de kan ju faktiskt vara hjätnspöken med. men men är de så får jag lära mig att leva med det med.

jag är vacker
jag är modig
jag är skötsam

tack för dagen tar slut
tack för kalaset gick bra
tack för jag kan skariva av mig lite

hjälp mig känna tillit
hälp mig älska mig själv
hjälp mig stå på egna ben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar