tisdag 27 januari 2009

hu

idag har jag berättat min livs historia, det var lite jobbigt, gick tillbaka i tiden när mina föräldrar skildes och vad jag minns av det, hur jag och min syter hade det hos pappa, skit snacket mellan alla men framförallt de som hände när jag följde med pappa i lastbilen. men men nu har jag gjort det och jag klarade det.

efteråt kännde jag bara att jag e fan i mig stark, nu ska jag fixa detta och tänkte lite på T, har inte hör av varandra på skit länge men jag saknar honom mycket.

"jag har berättat min livshistoria idag, kännslomässigt helt annorlunda än gångerna innan. Att jag överhuvud tageg klarat mig så pass bra som jag gjort är ett mirakel. Jag är inte en på tusen. Från och med nu kommer jag vara stolt över mig och mitt enorma arbetejag har gjort och gör. framförallt att jag är en bra och drogfri mamma som strävar efter att bli bättre och medvetenare. Jag älskar mig själv (affimation), anledningen till att jag inte orkar träffa dig är att jag är så fruktansvärt rädd att tappa det jag lyckats bygga upp. Jag kommer förmodligen alltid älska dig. Ja jag är säker på de, men nu efter tiden har gott, mycket har hänt tiden förändrar vissa saker. jag slår inte på mig för de som var, jag föddes in i de sjuka inte mitt val. Men fortsättningsvis kommer jag göra allt jag kan för att inte falla tillbaka i gamla spår. Och jag kommer inte slå på mig för att du inte vill vara med mig mer. det är säkert någon mening med det som med allt annat som hänt, för en gångs skull ler jag när jag skriver till dig, jag känner mig glad att jag tycker jag är bra, och jag kan bara tycka det är synd att de e som de är, för vi har haft mycket mysigt och skulle kunna ha. men alla gör sina val. Nu kom en tår. Livet är bra konstigt. men jag går starkare igenom vartenda hinder. Tack oh kram du finns i mina tankar.

....inget svar.. som vanligt.....

Jag är värd att må bra
jag är bra som jag är
jag är modig

tack för dagen tar slut
tack för ljuspunkterna på dagen
tack för all hjälp

hjälp mig se mig som så bra jag skriver
hjälp mig acceptera läget
hjälp mig göra morgondagen bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar