fredag 23 januari 2009

maktlös?

känner mig faktikt väldig väldigt ledsen ikväll, kanse för jag får jobbiga mob samtal, kanske för jag saknar T, kanske för jag tog i väl mycket med vilda, kanske för jag är trött och hungrig, ja kanske spelar det inte någon roll igentligen? jag borde väl bara vara ledsen då sen går de över. gud vad jag är maktlös inför vad som händer runt om kring mig, de är skrämmande igentligen, jag kan inte påverka andra ett skit, det är lite jobbigt att inse det faktiskt. jag skulle vilja att mina barn gjorde presis som jag sa direkt när jag sa de : ) jag skulle vilja bli varm direkt när jag fryser, jag skullle vilja ha en kram när jag är ledsen...... ja faktiskt de skulle jag jo jag saknar T han kom alltid hem med ett leende, jag låg på soffan och han hoppade ner till mig och frågade hur dagen varit och jag frågade detsamma, sen låg vi bara och kramades. gud va härligt, inte konstigt jag saknar de, men varför tog jag inte vara på det när jag hade det? varför skrämde jag iväg min kärlek? varför sa jag så horda ord? jag vet inte ingen aning faktiskt, jag har kanske helt enkelt aldrig fått lära mig hur man ska leva i en relation och har inget fint att relatera till. men nu i efterhand så har jag lärt mig var kärlek är, och kärlek är att ge!

Jag är bra på att tänka
jag är bra på att se tillbaka
jag är bra på att ta en dag i taget

Tack för dagen går mot sitt slut
tack för jag kan se mina misstag
tack för jag har en sån fin familj

hjälp mig att säga rätt saker inomrgon
hjälp mig göra rätt val
hjälp mig se det friska hos andra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar