lördag 17 januari 2009

fan vad snyggt

igår gav jag mig in i ett nytt projekt, ska bli spännande, jag och T har "designat" egna smycken, fått fatt i en guldsmed och han ska tillverka ett varsitt till oss sen ska vi sälga dem, jag har redan en kund : ) dom blir jätte fina och personliga. när jag fått dem ska jag lägga ut bilder. själv sitter jag här och kriver, mina ban sover i varsin soffa, rätt mysigt faktiskt. min bantning går bra, äter cambrich suget efter mat börjar gå över, tycker tiden går lite sakta bara. men va fan vill man ligga på topp får man fan lida med : )

1 kommentar:

  1. Hej
    Skulle vara tacksam om du kunde skicka bilder på din kollektion till mig.
    Livet måste levas framifrån men kan endast förstås bakifrån.
    Må bra <3
    Anetta
    anetta@live.se

    SvaraRadera