torsdag 20 maj 2010

A Lagare eller A laget??



Älskade Fia har nu köpt säsongskort till oss till MAIF!! Whi hi inget mer fifflande och smygande med att lägga pengar på fotboll.

Fia jag älskar att du är omtänksam och tar hand om mig och mina små. dom älskar dig med. Alla ska veta att under hennes tuffa yta är världens mysigaste vän i alla väder.

Det var A-laget det...... Men nu har min pappa tydligen med tagit plats med A-lagarna nere i parken.

Pust stön va kul.. eller inte!

När jag tränade idag så rann det svett ner från mitt öga, det hade behövt vara tårar, allt bubblar i mig, kokar liksom över av självförakt. Tar för lång tid att ta mig utanför dörren, inget blir bra och jag fastnar i att hata hur jag ser ut, och det spelar INGEN roll vad någon annan tycker eller tänker.

Kräk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar