tisdag 18 maj 2010

Små brev från mig till dig... Jag 8 år

Hittade två brev från mig som jag skrev till min pappa någon av gångerna han satt inne eller var på behandling.

Så här stod det (och tycker du jag stavar illa nu, då skulle du sett då)

Hällelvik 1 dec 1993
Hej pappa
Jag vill inte du ska vara alkoholist, för
nu vill jag att du kommer hem
när jag räknat till miljoner så ska du vara hemma.
Hälsningar Mia


2a:

Hej
pappa, jag mår väldigt väldigt bra,
jag vill att du ska må bra när du
kommer hem.
Nej nu ska vi inte tala om det mer.
Jag och Sandra mår fint men
(titta på baksidan av pappret nu)
Jag och Sandra längtar efter dig pappa.
Jag har gjort ut min matte bok och
jag-lär-mig skriva boken har jag
också gjort ut.
Sandra hon bara stökar upp på mitt skrivbord.
Hälsningar Mia

1 kommentar:

  1. hade inte du läst detta för mig häromdagen hade jag fällt en hink med tårar nu.....

    SvaraRadera