tisdag 18 maj 2010

Urk Ush Tvi

Ja nu har jag städat en heeel dag.

I NÅGON ANNAN LÄGENHET!! (Det blev inte perfekt, fick bakläxa imorgon)

Jag gillar att städa men är inte bra på det, plocka och fixa och pula kan jag syssla med en hel dag, men just det där fin puttset, allrengörningen och grovstädet är jag kass på.

Vet inte varför, men har liksom inte öga och känsla för det, vissa kan matcha färger, andra kan inreda snyggt, jag kan inte se helheten, behöver först se det på bild om jag ska kunna förstå.

Vet inte om det har med mina inslag av ADHD som gör att min förmåga av detta minskar, eller om jag bara aldrig fick lära mig.

Och nu sitter jag här med en lägenhet som med hade behövt samma tag som jag kunde ge tidigare idag, men nej, min kropp är slut. Jag är utmattad och irriterad för det..

Hoppas jag kommer vara utvilad imorgon för då kommer jag få ta ny tag..

Saknar...

1 kommentar:

  1. älskade Mia...du får komma på Städamalindagsåjävlarkommerdublibästpåattstäda :))

    SvaraRadera