lördag 22 maj 2010

Tur i livet


För något år sedan hittade jag ett 4:klöver, jag blev skit glad och hoppades hoppades på innerlig tur, sen har jag hunnit tänka på det under åren och anser att det inte gav mig ett dugg tur

-för jag har i perioder mått oförskämt dåligt, gått igenom en jobbig separation som jag igentligen inte ville, och några stora summor pengar har jag inte häller haft.

Men nu i veckan slog det mig att jag har ju visst haft tur.
- tur som har...
  • friska och glada barn
  • Fantastiska vänner
  • min familj som stöttar mig
  • överlevt 2 överdoser
  • jag klarar skolan väldigt bra
  • har en lägenhet
  • inkomst
  • intressen
  • uppnår många av målen jag strävat efter
Jag har väl glidit på den berömda räkmackan hela tiden? fast halkat av snuskigt många gånger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar