fredag 21 maj 2010

?????SOMMARLOV????


Ja lite får jag nog säg, för inga mer lektioner nu fören till hösten whi hiii!!

Nej det känns sådär, kommer sakna klassen, alla söta kompisar och att få lära mig en massa kommer jag med sakna, jag är nyfiken och hungrig i skolan (för det mesta) får försöka använda mig av det på annat sätt nu.

Ikväll har jag och FiasFia tagit ut barnen på Altona, det var hyfsat gott, men sen köpte vi nötter, och det var godaste på hela dagen, och nu sitter jag och längtar till min morgon-omelett den är fantastiskt god, äter den varje dag men njuter precis lika mycket vart enda gång. Jag har kanske skapat min egen diet, naturgodis-omlett-metoden, den är god, men funkar inte om du vill gå ner i vikt ;)

Fia skaffade cykelsadel till sin cykel, Vilda kan sitta i den tills hon blir sju, det skulle jag vilja se, hon borde ju slå knäna i hakan då?

Nu sover barnen och jag ska ha FREDAGSMYYS!

Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar