tisdag 25 maj 2010

whohhooho

NU har jag fått en egen almanacka av F, dax för ordning i mitt liv, men behöver få det i mitt hem med, fullständigt kaos.

Jag reder inte ut det, allt verkar bara bli värre och orken mindre, men varför?

Kan det vara så jag läger ner för mycket energi på meningslösa saker, saker jag inte kan förändra.

Jag har läxa från dagis nu, måste skriva schema, låter kanske enkelt för vissa men personer med med de svårigheterna jag har har fruktansvärt svårt för just sådana saker, struktur, planering, långsiktiga planer, jag har bara ett just för stunden tänk, as-jobbigt att bli medveten om för då måste jag ju förändra det, bättre när jag ingenting visste.

Har även svårt att se konsekvenser i det som eventuellt kan hända i den aktuella situationen, min impulsivitet har säker ändå minskat med 75% de senaste 4 åren. Jag är på god väg...

2 kommentarer:

  1. Där ser du, det blir bara bättre och bättre och ingen är perfekt.

    SvaraRadera
  2. åååååååå e kalender!! Bra FIA!!!

    Inbjudan:

    Middag hos mig!! RING!!!

    puss & Kram älskade du

    SvaraRadera