måndag 31 maj 2010

om jag bara visste

Kan liksom inte sätta fingret på det, kan inte prata om det för jag vet inte vad det är.

Varför vet jag inte vad jag vill? vad är det som fattas? varför kan jag inte njuta?

känner inte igen mig själv, fast ändå är jag lika knepig som alltid.

Jag tror att jag har svårt att visa känslor och jag har svårt för att säga

-JAG GILLAR DIG
-VAD FIN DU ÄR
-JAG ÄLSKAR DIG

mm.mm alla vackra ord har jag svårt att uttrycka, jag har enklare att säga...

-LÄMNA MIG IFRED
-JAG ÄR INTE BRA FÖR DIG
-JAG KOMMER SÅRA DIG

anser att det är ett skydd för mig, att inte bli sårad först, att inte förvänta mig något, att se mig själv utan någon annan än mina barn.

jaja kanske lik bra det så jag inte skadar någon annan...

1 kommentar:

  1. Du e en fin tjej.. De vet du, du behöver bara slå in de i ditt huvud..

    SvaraRadera