söndag 23 maj 2010

varför


varför är det så här att jag inte tål att titta på mig utan att störa mig... jag kan inte släppa tanken och jag har kroppsdelar som jag skulle vilja slita bort med våld!!

Sen så speglar säkert inte det sig till den som tycker om mig som vän eller som bryr sig om mig, jag har inget problem med mina kärastes kroppsdelar som de inte gillar, för visst har vi det alla så?

Alla har väl något de inte är 100% nöjda med, förutom om man lider av att vara narcissistiskt, om man ens lider om man har den personlighetsstörningen, det gör man kanske inte...

det verkar ändå vara rätt så bekymmersfritt att bara tycka sig själv är störst bäst och vackrast, fast jag skulle ju dock vilja vara MINST bäst och vackrast.

Är det inte kroppen så har man väl ändå något beteende som man skulle vilja förändra, eller vad vet jag??

-som man känner andra känner man sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar