onsdag 26 maj 2010

skakar så det knakar!

Blev inte så bra som jag hade hoppats idag, jag ville springa en mil, jag vet jag kan jag brukar ju göra det, men det var nog för längesen jag hade ätit och att vara på praktiken tar på krafterna, allt nytt ska in..samtidigt ska allt gammalt ha plats att stanna kvar.

Då blir det trångt i skallen, därav min grymma huvudvärk.

Men nu är det en sak som grämer mig, jag har blivit ombedd att inte vara mig själv, att inte vara öppen och ärlig. Att bara vara tyst, men jag har svårt för det, jag har alltid velat dela med mig om mitt liv till den som velat lyssna.

Delat med mig om min knasiga resa i missbruket, hur Vilda och beh fick mig att komma på fötter igen, hur jag arbetat med mig själv för att bli av med den värsta ångesten.

Att hålla den på avstånd!

1 kommentar:

  1. Mia ... fortsätt vara precis den du är, den underbara människa du är, om din öppenhet och ärlighet skrämmer folk, så ligger det hos DOM .. inte DIG!!!
    Det borde absolut finnas fler som du i denna värld!
    Du är en riktig kämpe, håll ut, var dig själv och framförallt:
    TA INGEN SKIT!!!
    Puss o kram Jennie

    SvaraRadera