söndag 23 augusti 2009

är jag Jag fuckt up nu? NEJ :)

Faktiskt inte, visst har jag massa som snurrar runt i center på min hjärna, men inte knäcker det mig. Absolut inte. Jag kör med raka kort, inga krussiduller, vissa saker känns värre än andra att ta upp och prata om, men det är inget som dödar mig eller fuckar mig up :)

Ärlighet varar längs, och för varje dag som går inser jag att jag har svårare och svårare att inte vara helt ärlig, på alla plan, försöker undvika såkallade "vita" lögner för barnen med, även där kan det bli bråk och skrik när sanningen gör ont, men dom måste med lära sig.

Nu kom besök!

1 kommentar:

  1. Du är klok du.. och jag är så glad att allting är på väg uppåt, uppåt! :-)
    Och så är jag ännu mer glad att vi har hittat varann igen. :-)
    Kram

    SvaraRadera