måndag 24 augusti 2009

Paj? Nej nu är det lagat!

Mitt nät har varit ur funktion idag, lätt abstinens kom över mig i morse, och försökte och försökte fixa det. Men NOOOO! jag hatar att inte kunna själv.

Lyckost mig som känner datanisse som hjälper mig snabbare än en gris blinkar :)

Varit på möte ikväll, jag delade med mig lite om varför jag sitter där ikväll.

Anledningen för mig idag var inte för att påminna mig om tiden som varit, utan blicka framåt, och fortsätta livet på den rätta vägen. För mig är den rätta vägen det som känns gott, och förankrat med hjärta och hjärna, och den halvmetern kan spela mig många spratt.

Jag kan bara se en förbättring i mitt liv sen jag slutade dricka och droga, ingenting annat.

Det finns den enkla vägen och så finns det den rätta vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar