lördag 22 augusti 2009

Hjälp jag drunknar!

Nu har jag tagit mig vatten över huvudet. Sen igår eftermiddag har det varit tre barn en hund och jag själv.

Fan hinner ingenting, så fort jag sätter mig ner är det något. Så förlåt till dig som läser min blogg och önskar dig något gott, det finns inte har inte energi, för jag kan inte bara sitta och hatta ner något strunt bara för jag ska!

Irritationen bubblar inom mig, nu väckte de Viola för 10000000000 gången, varje gång de drar i dörren, och jag kan inte ha den öppen för då rymmer hunden och det vill jag inte häller. Sen måste ju barnen få leka jag kan inte tvinga dom va ute och minnet är nog bra men kort på dom för så många gånger jag säger till dom att ta det lugnt i hallen vid Violas rum och stäng ute dörren efter er så inte hunden smiter.

Nu kommer Malin och Cornelia med glass!

2 kommentarer:

  1. hundar ä bara skit!!! UT med hundkräket!!Alvar då såklart :))

    SvaraRadera
  2. neeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Jag menade ju INTE Alvar!!! Puss å kram till Fia & Alvar!!

    SvaraRadera