fredag 28 augusti 2009

IG

Nu har jag inte fått godkänt för fem öre, inte ett enda inlägg på hela dagen, sämsta ever!

Men va ska jag göra, så länge jag inte kan mobilblogga kan jag inte va tillgänglig.

Satt nu och skulle skriva om mötet jag var på ikväll, tankarna om det, och doften som slog mig nere i källaren på lokalen. Det luktade precis som hemma i farmors källare. Min första syn i den källaren är alla pappas porrtidningar, det går att vada i dem. ÖVERALLT ligger dom.

En dag ska han städa på sitt rum ( ja han bodde hemma hos sin mamma trotts 2 barn och över 30) Och jag och min syster fick sitta och samla ihop alla tidningar. Tvi! Sen ett tag delade han lägenhet med en som kallades PORRhåkan och pappa brukade säga till oss att inte vara ensama med honom, urk va knäppt allt kunde bli ibland. Måste nästan spy när jag tänker på det.

För mig blev porr och andra smutsiga saker en vardag, när jag själv blev tonåring visste jag inte vad som var normalt. Utan utgick ifrån allt jag lärt mig hemifrån.

Ahhh nu blev det ett litet inlägg ändå, men nu ska jag skriva sms.

kram

2 kommentarer:

  1. Usch vad hemskt att växa upp så. Men tänk att du har klarat dig igenom det, du är stark!

    //Emma

    SvaraRadera
  2. Fy fan!!! Dumma PorrHåkan & dumma Pappa, samla ihop alla tidningar. En gång var jag hemma hos en som hade dom öppet för sina barn. Dom visste precis hur allt skulle ske. Då var dom 3 och 6. Jag höll fan på å spy!!

    SvaraRadera