lördag 1 augusti 2009

Min käre far i ett nötskal :)


Idag ringde pappa... vi hörs ibland.

Pappa
-Jag har börjat röka igen

Jag
-Okej det var ju inte bra

Pappa
- men jag har tappat sex tänder, måste varva snusning med rökning, har inte varit hos tandläkaren sen jag var 13år.

Jag
-Okej!?

Pappa
-Men jag fest röker bara!

Jag
- Det var väl bra antar jag

Pappa
- Ja så det blir bara ett paket om dagen!

hmmmm, jag ler åt honom :)

Sen frågar han om jag tog skada av hans drickande som barn...Jag drack jju alltid när jag hade er och så!
- det gjorde du inte väl sa han då.
-nej det gjorde jag inte inte särskilt mycket.

Har jag rätt att slänga det i ansiktet på honom? Har jag lust att göra det?

NEJ!

Tror inte det, han lider nog i sitt, för mig hade det varit en mardröm att vara utan mina barn, säkert är det så för honom med.

Snart ska jag jogga!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar