måndag 31 augusti 2009

Måndag

Ljuvligt med måndagar tycker jag. Började dagen med en lång promenad i skogen med Siri och Viola.

Uppe på Ryssberget kom tårarna, allt var så fint, och många tankar och känslor kom ut. Jag känner mig stressad på något vis. Kan inte riktigt förklara, ändå verkar någon förstå.

Ja men så är det. Kanske kan det inte bli bättre. Halmstad på AA-konvent i helgen, det är det som jag längtat mest efter hela året, det är så lugnt och skönt där känner ro när jag tänker på det.

Jag åker dit med T hans pappa och några till. Vi ska sova i stugor, men tydligen var det ett enkelrum med. PAX för det säger jag då, eller Kenneth för han snarkar nog mest :)

Nu blir det städ här hemma.

1 kommentar:

  1. Hur var det på konventet???
    När var det du skulle operera dig???

    Kram A

    SvaraRadera