onsdag 19 augusti 2009

Sömnbrist

Kan inte sova på nätterna nu, tror jag tänker på operationen. Plus att jag hittat en jätte fin kappa jag önskar jag kunde köpa till mig själv, den skulle jag kunna ha i höst och vinter!

Kanske måste ta och ringa min pappa och fråga om han kan hjälpa mig. Sist jag ringde skulle han sätta in 500kr till mig, okej bra tänkte jag då passar jag på att köper regnstället som jag kikat på som det var halva priset på, det hade kostat 1000 så ger han mig 500 är det perfekt.

Jag köper det, och har pratat med honom 4 gånger sedan dess, men vågar inte säg något, tycker det är pinsamt och vill inte tigga. Antagligen var han inte nykter när han lovade och har glömt det.

Men men så är det i livet. I okt blir min ekonomi betydligt bättre och mitt liv är innne i en vändningsfas som pågått i snart ett år. Gött!

Hela tiden ökar min insida och jag saknar mindre och mindre bekräftelse utifrån. Att vara själv för mig idag är inget problem, det känns mer som det ger mig styrka och mod att inte kasta mig in i första bästa förhållande.

Nu ska jag sätta mig och boka biljetter till Lars w i k stad, jag och min älsklinsfia ska dit, sen ska vi planera in en dag till malmö som vi gör ett par gånger om året och bara shopar och har det bra.

Pratade med Chrille om Ullared i november med, det hade med varit en rolig utflykt.

-Mycket på tapetrn just nu.

Kram

1 kommentar:

  1. Kul att det rör på sig....massa kul o se fram emot:o) Kan inte bestämma mig om jag skata Lars W i Kstad eller Göteborg eller Karlstad:o) Lyxproblem man har...haha!! Ha en bra dag gumman/grannen:o)

    SvaraRadera