onsdag 5 augusti 2009

Jag skulle så gärna vilja...

.. men vågar inte

Mitt mod sitter i så mycket annat, kanske viktigare saker. Förmodligen är jag inte redo för en relation. Synd bara mitt hjärta inte förstår det. Gråten i halsen när jag pratar med honom, vill bara att det ska vara som förut, kommer nog aldrig kunna bli så.

För övrigt känner jag mig lycklig, jätte lycklig för jag...

  • kom in på skolan
  • har en frisk familj, och som ställer upp dygnet runt
  • har underbara vänner
  • vågar vara mig själv
  • står upp för mig
  • har en perfekt lägenhet
  • har starka friska muskler som tar mig vart jag vill
  • kan laga god mat
  • är vacker
kärlek

2 kommentarer:

  1. Stå på dig, du klarar allt bara du tror på dig själv. Det är inte T du kär i utan tryggheten hos någon som du saknar. Försök att bara vara o ta livet som det kommer.

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar dag kära tillfälliga granne:o)

    SvaraRadera