måndag 17 augusti 2009

Jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill


Börja skolan nu, komma igång. Först inskolningen med Viola sen bara ha ett helt "vanligt" liv. Slippa allt vad att vara beroende av soc och allt vad det heter. Det är första gången på tre och ett halvt åt jag ska klara mig själv, och förra gången gick det rätt åt skogen!

Men nu har jag lite mer kött på benen och skin på näsan :) Och betydligt större öron som gör att jag kan lyssna på råd och tips från goda vänner, även ta lärdom av de som jag stör mig på.

Det finn en tant, som jag tyvär träffar någon gång i vecka, jag kan inte med henne, jag stör mig, hon har något som inte jag klarar av. Istället nu för att se det på det sättet, har jag bestämt mig för att ta reda på vad hon har att lära mig.

Peace and Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar