måndag 3 augusti 2009

Hypnos!


Oj idag har jag blivit hypnotiserad, hypnoterapi. Ska testa det nu, se om det kan få mina dåliga negativa tankar försvinna.

Sjukt konstigt var det iallafall.

Jag vet allt jag gjorde och sa, men det var inte medvetet. Jag gick tillbaka till olika händelser och situationer i barndommen, ibland rann tårarna ibland skrattade jag rätt ut.

Ska dit igen....

De knutar jag hoppas på som ska lösas är
  • Min rädsla för att bli övergiven
  • svartsjuka
  • rädsla för att inte duga
  • misstänksamhet
Jag känner mig utpumpad och sliten ikväll.

God natt

3 kommentarer:

  1. Jag är så himla nyfiken på det här, har oxå funderat på att testa! Är det inom psykiatrin i Sölvesborg du har varit?

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om det finns inom vårt landsting alls, har aldrig ens kommit så långt som att kolla upp det. Jag är en liten fegröv, med andra ord! ;-P
    Ska bli spännande att höra vad du tycker om det. :-)
    Kram o nattinatt

    SvaraRadera