onsdag 22 juli 2009

Bara för idag.... är tänkvärda uppgifter jag kan ge mig själv, en dag i taget!

Bara för idag finn en bok inom NA, den är på 365 sidor, en sida för varje dag. Liknande dessa som jag hittade när jag googlade Bara för idag.

Bara för idag

Tappa ett mynt så att ett barn kan hitta det...

Bara för idag

Stå för vad du tror på...

Bara för idag

Lär dig något nytt och lär sedan någon du möter något...

Bara för idag

Var inte rädd att säga förlåt...

Bara för idag

Ge ett leende till någon okänd...

Bara för idag

Se djupt in i någon annans hjärta...

Bara för idag

Så skiljer jag på person och handling...

Bara för idag

Säg till någon att du älskar dem...

Bara för idag

Uppskatta de människor som lärt dig så mycket om livet...

Bara för idag

Ring eller skriv till någon och säg hej...

Bara för idag

Tro på dig själv och dina möjligheter i världen...

Bara för idag

Ge någon en kram...

Bara för idag

Våga be om något du vill ha...

Bara för idag

Låt känslan av lycka sjunga i ditt bröst...

Bara för idag

Upplev din unikhet...

Bara för idag

Se hur unika människor du möter är...

Bara för idag

Glöm inte det som gör dig glad

låt andra få dela din glädje...

Bara för idag

Skapa samhörighet i dina tankar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar