torsdag 16 juli 2009

Det var då... men jag har fortfarande gammalt att göra upp med!

Hej! Vet inte hur jag lyckades komma in på denna bloggen. Men dig känner jag ju igen du bor ju i Sölvesborg med. Du tog ju över vår lägenhet på torget för ett X antal år sedan. Varje gång jag har sett dig i Sölvesborg har jag retat mig på att du köpte två trärullgardiner till fönstren ut med gatan och ett barbord som satt fast i väggen med stolar. Och detta skulle vi haft 400kr för men vi fick aldrig några pengar. Och jag har tyckt det var pinsamt att påminna dig om detta när jag inte känner dig. Men nu tänkte jag berätta om det här. Hoppas du minns det! Vad bra blogg du har förresten. Kramiz

Mitt svar:
Postat av: Mia

Hej Emma!
Klart jag minns, men jag minns inte då att jag hade köpt det, minns det efter två beh när jag började gå igenom mitt liv och vad som hade hänt under åren, vilka jag hade sårat och vilka jag hade stulit och ljugit för. Och tyvärr är du/ni en av dom. Jag kan bara säga förlåt och att jag måste kompensera dig så fort jag kan. Känns oerhört pinsamt för mig, men detta är en del av mina konsekvenser som jag måste stå för idag. Jag är glad du hittade mig här och jag blev glad för komplimangen av bloggen :) kram

2009-07-16 @ 22:49:11
URL: http://vildaviola.blogspot.com

Tyvär såg det ut så, och då är dessa några av de i min omgivning som blev skonade av mina svek, detta finns inga ursäkter eller bortförklaringar till. Bara förlåt!

9 kommentarer:

  1. Vad skönt att du säger så. Man kan alla råka ut för olika kriser i mitt liv, därav jag med. Men det gäller att reda upp dem och ta tag i konsekvenserna. Har som sagt hört en massa om dig av andra och att du inte mådde bra och höll på med en massa skit. Men man får som sagt ursäkta det man gjort och gå vidare. Och innebär det att vi får tillbaka våra pengar så är det ju kanon! Känns som att du har en väldigt ärlig och trovärdig blogg så såklart får du den komplimangen...man kan ändras och det tror jag ärligt att du har gjort!

    SvaraRadera
  2. å nej!!! Läste det nu!!! fan åxå, vad händer med våra mobiler??? Min är ju åxå trasig och ska lämnas in igen!!! Och din gamla är ju megamaxitrasig och vill inte alls, kämpar dagligen med att den ska funka :( Ska leta efter den röda till dig :) Den gillade du faktiskt.

    Puss å godnatt

    SvaraRadera
  3. nejnejnejnejnejnejnej, de röda är din, ska bara hitta batteri

    SvaraRadera
  4. Hahaha herregud va ni grejar:o)

    SvaraRadera
  5. meh tjata om 400 spänn, det finns värre saker här i livet, ha lite medmänsklighet. Har du klarat dig utan de där pengarna så här länge så behöver du dem ej-så de så...

    SvaraRadera
  6. Vilken fin och ärlig tjej du är Mia..Det är pinsamt när någon påminner en om en sådan sak..men vad fint du svarar..där visar du din ärlighet rakt igenom..Rätt ska ju vara rätt =)Kram Monica

    SvaraRadera
  7. herregud, denne Emma läser din blogg, vet vad du har gått igenom och ar upp detta med 400 spänn på din blogg!! Det är så pinsamt, jag tror hon är en riktigt snåljåp som kräver alla sina polare på mjölkpengar när hon bjuder på kaffe!

    SvaraRadera
  8. 400 spänn mycke att gnälla över, pinsamt att bara nämna de över huvudtaget efter 4 år. Om du så ska betala denna snåljorp så ska jag gladjeligen hjälpa dig Mia!!!! Tycker du gav ett fint svar tillbaka, alla kan vi göra fel här i livet! Ät stolt över att få ha dig som kompis och se vilka framsteg du gör helatiden. Peace out/ Bertilsson

    SvaraRadera