fredag 31 juli 2009

Mia - Helena på msn


Helena || säger:
du jag håller med fia lite

Helena || säger:
din blogg börjar bli lite boooring

mia säger:
om vad

mia säger:
haha jag ska sluta

Helena || säger:
sluta?

mia säger:
kan ju inte skriva vad jag vill längre, för många som läser

Helena || säger:
men trodde du ville ha många läsare?

mia säger:
jo det ville jag, men nu när jag mår dåligt och så så vet jag liksom så många som läser och vågar inte skriva vad som händer med mig och så, då har jag bara vardagliga saker att skriva och det känns b



mia säger:
jag vet känns lite trist med faktiskt

mia säger:
men om jag skrivit något persolnligt eller så så ringer hör folk av sig med omtanke och då vet jag inte vad jag ska säg, sen känns det så trist att skriva om alla mina dåliga tankar, folk borde läsa en positivare blogg tycker jag!

Helena || säger:
Skriv mer positivt då, o vill du skriva de du tycker e jobbigt ska du göra de, sen får du skriva att det e självvalt att läsa, men att detta e dina tankar..

mia säger:
sant sant, ska tänka lite på det

Helena säger:
Det e ju du som ska få ur dig allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar