onsdag 8 juli 2009

????????????????????

Jaha mår jag bra nu? Är det så här ett liv utan ångest ser ut? Ja kanske, ingen ångest direkt, inga tillräckligt dåliga dagar för att stanna inne, eller inte vilja leva. Ingenting som betyder mer för mig än livet och min lilla familj.

Men känslan finns där, känslan att inte duga, eller att vara obekväm i min egen kropp, eller inte riktigt veta vem jag är egentligen, den känslan kan jag fortfarande ha med inte lika ofta och inte lika länge, men framförallt så styr den inte mig längre, och jag har oftast förmågan att tänka innan jag handlar idag.

Många bitar har fallit på plats under denna resan sen i november när jag nådde min fullständiga botten i mitt psyke, antingen va det adjö till livet på ett eller annat sätt, eller så va det dax för förändringar i mina beteenden och i mitt liv, mycket härliga belöningar har kommit under tiden och många bitar har fallit på plats, jag är såååå tacksam.

Tack

1 kommentar:

  1. Tack för idag, I morgon ska de små pyssla vidare :)

    Känslan att inte duga, tro mig , den har jag med ibland!!! Det är fel här Och där. Men sekunderna efter intalar jag mig alltid att:

    fan, dom som inte gillar mig , äh, fuck them! This is me och fan vad jag har gjort mycket bra i mitt liv.

    SvaraRadera