torsdag 23 juli 2009

Begränsad!

För ett tag sen började jag känna mig begränsad i mitt skrivande här på vildaviolas sida. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, kanske lite olika saker, men från början skriv jag liksom av mig, flödet bara rann ut, läsarna ökade mer och mer..

.. och när det blivit fler läsare blir jag orolig för vad jag skriver, vad du ska tycka om mig och så vidare. Nu råkar det vara så att de flesta verkar tycka bra om mig och jag har bara fått positiv respons, men då blev jag helt plötsligt rädd att du skulle tro jag sökte bekräftelse.

Sen vill jag ju inte oroa mina närmaste när jag skriver, så det har med blivit en begränsning, och jag har inte någon gång under denna bloggens historia tyckt synd om mig, jag har känt skam och sorg för vissa saker.

Sen när spå tanten sa som hon sa, fick jag mig med en tankeställare ;)

EN dag i taget fungerar jag även i detta samanhanget.

Wiiii!

1 kommentar:

  1. Älskar denna bilden på henne.. Ska framkalla den och förstora upp den.. Underbar!

    SvaraRadera