fredag 17 juli 2009

Min lilla tös har gjort sin första och sista pircing!

Idag skulle Fia Erika och Vilda gå in i smyckesaffären, så sa Vilda

-Mamma, här ska jag köpa en klocka

-Nej det ska du inte alls, säger jag

Där inne får hon värsta impulsen att hon ska ta hål i öronen, kommer ut och frågar om hon får. Ja det får du om du vill, men det gör ont sa jag då.

Hon sprang in i affären.. några min senare kom hon, ledsnare än aldrig för och skrek förtvivlat.

-Maaaaammmmmma!!! Jag måste va sex för att ta hål i öronen.

Vi frågade i butiken mitt emot, där fick hon. Jag ville inte vara med, satt utanför, skit nervös. Men ut kom hon gråtandes med en pärla i varje öra, och guuud va stolt hon var när chocken lagt sig och hon fattade vad hon faktiskt hade gjort.

Hon har blivit stor! Och Fia tack för du är du :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar