lördag 18 juli 2009

Vissa dagar är sååå bra medans andra är RÖV!

Undrar var min syster gör egentligen, vi umgås liksom ofta, och pratas vis minst en gång om dagen. Nu har jag försökt ringa henne 100000000000000 gånger denna veckan, hon har bara haft full upp, sen har nog Fille semester med kom jag på nu!

Ja ja saknar dig och Tyra iallafall :(

Idag tycker jag att dagen är röv!

Började med att jag handlade på k marknad, hade inte tillräkligt med pengar och fick lämna tillbaka saker. ha ja... inte första gången säkert inte sista häller. haha det kan jag ta med en nypa salt för är det någon som inte har koll så är det JAG! men men det ska jag väl med förändra så småning om.

Sen har jag röv ont i både knä och fot, vill inte.

När jag kom hem sprutade jag loka över hela köket :)

Satte maten i halsen

Bjud ut och fick nobben

Saknar mina barn

känner mig ängslig och nedstämd

Men nu ska jag skaka av mig den där RÖV kännslan och njuta av mitt liv!

Mmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar