torsdag 16 juli 2009

trötteheten tar överhand, saknaden med

Just nu är jag hungrig och trött och saknar T. Men det finns inget av de behoven förutom trötthet som går att tillfredsställa.

Ikväll när T lämnade över Viola kände jag bara sorg, att det är som det är att vi åker på skilda håll och min längtan efter honom är så stor medan han inte alls bryr sig om mig.

Då undrar jag om mina känslor är riktiga, kanske är det bara ett sätt för mig att tillåta mig känna mig ledsen och sårad???????? Självdestruktiv? Det begreppet har jag haft att göra med innan om jag säger så.

Jag har kommit så långt att jag fattar att jag är en fin tjej med massa goda egenskaper. Men tydligen har jag mer att lära på vägen innan jag ska stadga mig, när tiden är mogen kommer han, min lilla prins.

Och himmel va jag ska pussa och krama på honom då!

Nåväl nu melon och sängen!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vet inte hur jag lyckades komma in på denna bloggen. Men dig känner jag ju igen du bor ju i Sölvesborg med. Du tog ju över vår lägenhet på torget för ett X antal år sedan. Varje gång jag har sett dig i Sölvesborg har jag retat mig på att du köpte två trärullgardiner till fönstren ut med gatan och ett barbord som satt fast i väggen med stolar. Och detta skulle vi haft 400kr för men vi fick aldrig några pengar. Och jag har tyckt det var pinsamt att påminna dig om detta när jag inte känner dig. Men nu tänkte jag berätta om det här. Hoppas du minns det! Vad bra blogg du har förresten. Kramiz

    SvaraRadera
  2. Ursäkta men jag måste bara säga att vilket lustigt inlägg. Hahahahahaha, hon har verkligen retat sig sjukr mycktet på dig älskade Mia och du har säkert ingen aning om att just detta hände. Vissa saker av ditt förra liv kommer tyvärr ikapp dig. 400 kr är ingenting, du lever ett liv idag som är värt att leva. hahahahahah igen, åå vad mycket energi hon har lagt på 400 kr !! Stackars henne.

    SvaraRadera