söndag 5 juli 2009

Himmel och Pannkaka

Va massa människor som är ute i Sölvesborg och svänger på dom lurviga. Helt otroligt, allt från unga till gamla, små, korta, långa, tjocka, smala, för unga ja faktiskt en del för gamla med :)

Fråga mig om jag har åkt massa karuseller ikväll, då svarar jag JA! Spindelmannen, älskade FisFia köpte 10 häfte biljetter och några lösa, så FisFia, Albert, Alfred och jag åkte.

Det häftigaste som hände var när vi gick lustiga huset och det blåste rakt upp under Fias kjol (hon visade gumpen) Och delad första plats var när Alfred somnade i Spindelmannen, han hade åkt den massa gånger, kl var mycket, men jag lovar dom som jobbar där fick sig ett gott skratt när lille Alfred 5 år sitter och har somnat i värsting karusellen, hihi

Jag mår väldigt bra ikväll med. Saknar T bara, men det är rätt kört på den fronten verkar det som :(

Till mina älskade barn, Vilda och Viola
-Jag älskar er och tänker på er, är glad och trygg med att ni har det toppen ikväll hos era pappor. puss

Till käraste syster
-Jag hoppas ni hade roligt ikväll, jag älskar dig

Till käraste Fia
-Tack för toppen kväll, jag älskar dig

Till Käraste Malin
-Hoppas vi kan ta kaffe ihop imorgon i lung och ro, jag älskar dig



Nu sovdax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar